Zwroty i reklamacje

Reklamacja

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Pismo zwrotu/reklamacji

Przygotuj pismo  zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

  • imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji,nr telefonu,
  • wskazanie produktu przyczyna reklamacji,
  • data zakupu oraz wystąpienia wady.
  • paragon

2. Wysyłka 


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Zew Natury Małgorzata Droździel 

ul. Rynek 1a 

58-100 Świdnica

3. Rostrzygnięcie reklamacji 

Po otrzymaniu reklamacji Sprzedawca poinformuje w zależności od stwierdzanych wad czy przedmiotu reklamacji o dalszej procedurze związanej rozpatrzeniem reklamacji.O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź za pomocą poczty tradycyjnej.Sklep rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Zew Natury Małgorzata Droździel 

ul. Rynek 1a 

58-100 Świdnica 

Do przesyłki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Produkt należy odesłać w stanie nienaruszonym 

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności

 

Odstąpienie od Umowy przez Konsumenta nie jest możliwe w przypadkach, gdy zwrotowi podlegają towary,

od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić np.

  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl